Aici vom descrie unde puteți găsi informații ce pot fi postate pe portalul oraşului dvs şi, cu ajutorul căror module, widget-uri, gadget-uri ar trebui să fie prezentate aceste informații. Mai jos puteți găsi lista secțiunilor şi recomandările pentru fiecare în parte.

De ce trebuie să țineți cont în permanență?

  • Sarcina dvs este de a determina utilizatorii să petreacă cât mai mult timp posibil pe website, precum şi să participate la dezvoltarea sa. Aceasta înseamnă că: secțiunile website-ului trebuie să fie legate între ele.
  • Ar trebui să se ofere utilizatorilor posibilitatea de a comunica liber şi de a contacta portalul administrației. Acest lucru înseamnă că: vă va fi necesar un forum/chat, opțiunea de a lăsa comentarii la aproape orice intrare şi chiar bloguri de utilizatori.

De unde puteți obține aceste informații?

  • Administraţia oraşului

    Informațiile publicate pe website-ul administrației orașului, anunțurile de pe standuri (panouri publicitare), mass media, serviciile sociale ale orașului.

  • Ziarul orașului

    Aici puteți găsi subiecte pentru a vă adăuga pe site propriile știri, articole citate cu indicarea sursei, sau chiar puteți ajunge la o înțelegere cu respectivul ziar să vă trimită anumite articole pentru a le posta pe website-ul dvs; ultima variantă este posibilă chiar şi gratuit.

  • Evenimente din oraș

    Cele mai bune articole şi știri sunt cele scrise în baza propriei experiențe; prin participarea la un eveniment din cadrul orașului nu numai că veți obține informația direct de la sursă, dar veți putea să adăugați şi poze/filmulețe pe website.

  • Organizații comunitare, sociale şi comerciale

    Servicii sociale şi fonduri, instituții educaționale, teatre, cluburi şi grupuri cu interese/hobby-uri comune, asociații profesionale şi alte organizații care, de obicei, nu sunt prezente pe Internet, dar care vă pot oferi informații interesante; pe lângă asta, poate acestor organizații nu li s-a oferit posibilitatea de a se prezenta, de a oferi informații detaliate cu privire la activitatea lor. De aceea, este foarte important să îi informăm pe reprezentanții lor că ajutorul este unul reciproc şi prin oferirea de informații către dvs, practic le vor împărtăși cu toată lumea. Dacă vorbim de o asociație profesională, atunci chiar şi o promovare plătită este posibilă, ex: lansare de noi spectacole sau campanii mari de reduceri, însă nu exagerați cu astfel de reclame, deoarece nu vrem să pierdem încrederea utilizatorilor.

  • Vizitatorii website-ului

    Pe de o parte, puteți vedea de ce fel de știri sunt interesați vizitatorii website-ului, astfel că vă veți putea decide mai ușor spre ce tip de știri să vă orientați atenția; pe de altă parte, chiar utilizatorii pot fi o sursă de știri când discută despre anumite zvonuri cu privire la anumite evenimente pe website-ul dvs; pe lângă acestea, un număr de utilizatori loiali pot deveni corespondenții dvs cu privire la anumite știri şi vă vor putea ajuta în a obține informații din alte surse; aici va trebui să acordați, totuși, o atenție ridicată în verificarea informației pe care o primiți de la utilizatorii website-ului.

  • Concurenţa

    Este posibil ca un portal al orașului să existe deja, sau sunt portaluri pentru regiunea sau județul de care aparțineți. În acest caz, puteți împrumuta anumite știri sau topicuri; amintiți-vă să specificați sursa de fiecare dată când preluați un citat şi nu uitați: cheia succesului pentru un portal este acoperirea cât mai completă şi promptă a știrilor, faţă de concurenţa dvs.

Cum ar trebui să publicați aceste informații?

Locul de amplasare al acestei secțiuni este evident – pagina principală a website-ului, modulul „Știrile Site-ului”. Este foarte important să nu uitați de rolul cheie al pozelor şi a titlurilor. Știrile orașului, de regulă, atrag cea mai mare atenție şi trebuie actualizate în mod regulat, acestea dând naștere la discuții. Într-o etapă ulterioară, discuțiile din această secțiune ar trebui să vă ajute în a vă forma o părere cu privire la interesele audienţei website-ului. În plus, este de preferat să creați legături între postările cu știri şi anumite articole, poze, sondaje sau alte intrări ale website-ului din cadrul altor module – chiar dacă știrile sunt principalul punct de atracție pentru un vizitator, el/ea nu trebuie să părăsească website-ul imediat după ce a citit știrea respectivă, fără a vizita şi alte pagini din cadrul website-ului.